ILIE, „PARUL“ LUI CHICHI ÎN LUPTA CU BARCAGIII DIN DELTĂ

nava-moldova_1Poate aţi remarcat în ultima perioadă ciudatele luări de poziţie ale preşedintelui Asociaţiei Comunelor din judeţul Tulcea, Ştefan Ilie, care tot trage semnale de alarmă legate de transportul naval în Delta Dunării şi despre pericolele la care ar fi supuşi turiştii care folosesc bărcile particulare. Mai lipseşte că domnul primar să poarte, la aceste anunţuri, şi un tricou cu sigla Navrom Delta. Nu că brusc meditând la malul Dunării aşteptând o cursă ce nu mai venea, de la Luncaviţa la Tulcea, primarul Ilie ar fi constatat că aceasta este una dintre marile probleme ale Asociaţiei Comunelor, dar dacă ar fi ridicat problema direct iniţiatorul subiectului, Nicolae Chichi, lumea s-ar fi întrebat dacă vorbeşte consilierul judeţean Chichi, directorul firmei de transport naval ce beneficiază de subvenţie de la bugetul de stat pentru a efectua transport în Delta, deci în directă concurenţă cu alţi transportatori privaţi, Nicolae Chichi, sau candidatul PNL Nicolae Chichi pentru funcţia de consilier judeţean, care incita autorităţile statului asupra unor transportatori particulari.
Vocea poporului ar putea spune mult mai plastic, că Nicolae Chichi, în şedinţele de partid, „bate “cu „băţul “lui Ştefan Ilie, la fel ca şi colegul Bălan, ei fiind cei ce îndeamnă colegii la o campanie cât mai „murdară “, în timp ce aripa Gudu propune o campanie constructivă.
Murdară murdară, dar măcar să se ducă spre politica, nu spre interesele comerciale ale unora, că nu degeaba a mai trecut D.N.A-ul recent pe la ei…

14 Răspunsuri la ILIE, „PARUL“ LUI CHICHI ÎN LUPTA CU BARCAGIII DIN DELTĂ

  1. R. Daneel Olivaw spune:

    E greu pana se intampla un accident naval cu un astfel de mijloc de transport si mor vreo 10 pasageri nevinovati… atunci, sunt sigur, pozitia reporterului va fi de genul: „statul si institutiile lui nu au facut absolut nimic sa previna”… atitudine similara cu aia luata de agaricii din presa scrisa si vorbita in cazul Colectiv!
    Mai „pristanda” ca reporterii din presa tulceana, care se schimba dupa cum si care da mai mult, nu am mai vazut si auzit in partea asta de Europa!

    • Marian spune:

      Serios ma Daneele? Da tu ai idee de vechimea acestor nave Navrom, ai ifee de nava Navrom ce s.a scufundat si a omorat sute de oameni? Ai inpresia ca esti destept, raul cand e sa se intample se intampla…si Titanicul s.a scufundat.

    • Nichita Tudor spune:

      De lotci cu turisti scufundate n-am auzit in cei 35 de ani ai mei in Delta (fie ca purtau sau nu purtau pasagerii veste de salvare), insa de tragedia scufundarii vasului Mogosoaia am auzit, drama ce a indoliat mai multe comune. Iar despre fiarele vechi dar supraincarcate cu pasageri si marfa ale Navromului n-am cuvinte. Manevre pentru a-si trage subventii. Trist. Politica, afaceri si nepasare fata de clientii lor.

  2. PENSIUNEA NUFARUL GALBEN.. spune:

    una din problemele locuitorilor din DELTA este combustibilul care il folosim la ambarcatiunile particulare(mijlocul nostru de transort..vital..pentru localnici)..combustibil care are in costul lui inclusa taxa de drum????????si tin sa va amintesc ca drumul nostru cel de toate zilele este pe apa……unde se duce aceasta taxa de smecher…in buzunarele….cui…..poate ne lamureste domnul LUNGU..PROPRIETARUL STAR 2000.. CEL CARE DETINE TOATE STATIILE DE ALIMENTARE CU COMBUSTIBIL IN DELTA DUNARII…cit sa mai suportam jaful asta pe fata….. la drumul mare…binenteles ca raspunsul nul vom primi niciodata…..multumim pentru tot ce faceti pentru noi …domnilor senatori si deputati…..ai DELTEI….

  3. nicolae spune:

    Nu credeti ca actuala flota NAVROM ar trebui casata ca urmare a uzurii fizice si morale fiind la ora actuala un pericol public inclusiv sanitar ?

  4. R. Daneel Olivaw spune:

    Nu! navele rapide de tip „catamaran” sunt noi, de cativa ani. Nava Moldova a suferit de curand o reparatie capitala si modernizare radicala, iar in prezent e si nava Banat in santier pentru modernizare si reparatie capitala.
    Navele mai mici de tipul „Mircesti”, probabil in functie fonduri, vor avea aceeasi soarta, adica reparatie capitala si modernizare radicala!
    Flota e buna si chiar isi face treaba la niste preturi decente, fata de ce cer cei despre care e vorba in articol… sa mai pomenesc ca res[pectivele nave transporta n doar persoane ci si proviziile necesare populatiei din Delta si alte materiale, care nu pot fi transportate de cei pomeniti in articol decat cu preturi imense?

    • Sa fim realisti spune:

      Cu petice de tabla balustrazi si termopane nu se recupera cei 50 de ani de activitate zilnica si nu se justifica cei 14 mil de euro subventie primiti de curand de la stat fara sa licitatie , asta nu suna a reparatie capitala sau a nou cum suna ambarcatiunile moderne de max 2-3 ani ce circula pe sulinei de 2-3 ori pe zi iarna si 4-5 ori vara la 60 lei de pers fara subventie + ‘n’ ambarcatiuni in regim charter la pret pe masura confortului.. si vizavi de accidente aminteste-ti te rog de faptul ca anul trecut pasagerul a intrat intr-un cargou pe sulinei si numai un miracol a facut sa nu fie mai grav tinand cont de capacitatea de aprox 500 de persoane a navei ..rapida in aprox 5 k si intr-un cargo si intr-un bm .. e loc si ptr pasagere si ptr rapide si ptr ambarcatiuni .. buzunarul decide

  5. Maria spune:

    Buna ziua . Am călătorit si eu cu o barca de asta rapida , cu compania hoților si inconștienților Travel Delta S si vreau sa va spun ca prin ce am trecut , m-a marcat toată viata. Conducătorul,un puștan de 20 ani , era beat, era o ceata la care nu vedeai 30 m si totuși el mergea atat de tare pe valuri imense , încât credeam ca o sa se rupă barca in doua … Este deadreptul inacceptabil si in același timp inconstienta ca sa se circule cu asa ceva . Sper ca patronul acestei companii sa fie băgat la pușcărie si sa se facă dreptate cat mai repede , pana nu va fii Doamne ferește un accident grav . O Zii buna

    • stefan spune:

      buna ziua ,doamna Maria daca sunt valuri imense nu are cum sa fie ceata si din cate imi amintesc pe timp de ceata a avut avut loc accidentul pasagerului Navrom ,si nu trebuie sa arati ca un dulap sa ai capacitatea de a conduce ,

  6. Lovin Florin spune:

    E adevarat ,cara si materiale necesare populatiei din delta dar de ce nu spun si la ce costuri ridicate se practica????Sa intrebat cineva sau de ce nui intreaba acesti ziaristi caci pe noi ne doare tare la buzunar pe cei din delta un saculet de CM 11 e 10 lei,in cazul acesta preferam sa luim de la sulina ca ne ajunge mai putin cand tragem linie cu tot cu manipulat si transport acasa ,am dat exemplu doar un produs dar lista continua si sunt unele si mai aberante .Asta trebuie sa spuneti.Dar ditamai nava de pasager BANAT cu aparatura moderna cum a facut accident si nui o nava repida sa ne mai aducem aminte de nava clasica MOGOSOAIA cu peste 200 de morti,asta apropo de siguranta navigatiei a navelor clasice.E adevarat ca aceste ambarcatiuni au preturi cam mari dar pentru uameni cu bani nu conteaza dar cnteaza ca se pot misca repede si la ori ce ora ,chiar ci cei mai saracuti se bucura de ele atunci cand au o urgenta.Asa ca an incheere va sugerez sa mai lasati interesele si afacerile si domnilor reporteri sau ziaristi mai interesativa si faceti subiecte si cu cei din delta care duc greul si veti gasi subiecte mai interesante .

  7. Andreea spune:

    „Colectiv ” este pe navele Navrom, cum pot justifica ca vara emit dublu bilete decat capacitatea lor, ca turistii la un loc cu localnicii stau pe jos si pe scarile pasagerului ore intregi la preturi nesimtite in timp ce Navromul se justifica in fata organelor de control , pe hartie, cu curse duble, incasand subventia bineinteles !!!!!!!

  8. soso spune:

    Faceti sosea pana la Tulcea si ati rezolvat problema si veti fi si votat toata.Tineti minte ce va spun.

  9. hart spune:

    Comunism -Sase pasagere mari, sase mici, aspte nave rapide .
    Trei curse pe zi la sulina si doua sfintu si chilia .
    Navele mari -au ramasa doua de 45 de ani, declasate de la 600 locuri la 300
    putregaiuri .
    Stataul a recunoscut prin OG 37/ 2007 ca delta este izolata . El tr5ebuie sa asigure transportul de necesitate, utilitate publica si dreptul comunitar la deplasare zimica . NR Delta este puiul NR Galati care este un SA si traieste bine mersi din subventie . Se incalca drepturile omului , barcile nu au licenta ca si microbuzele , pe apa sunt restrictii mari. Capitaniile si inspectoratul de navigatie niste tipi care prind muste . Romania are obligatii fata de cetatenii deltei si romaniei pentru ca toti platesc acelasi impozit si au aceleasi drepturi . Sa vedem , poate prin ITI se face po regie autonaoma de transport in delta cu nave noi , moderne, viteza matita . Golania cu barcile este o chestiune pentru aventurieri, Prefectura doarme pe coada si sforaie rar fara sa stie pentru ce sunt platiti, CJ viseaza golanii si furt de bani din ITI cu proiecte de calafat urat mirositor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *