Ziarul de Tulcea

www.ziaruldetulcea.ro

Premio Convenabil Tulcea, o afacere locală de tradiţie ridicată la standardul unei francize europene Premio Convenabil Tulcea, o afacere locală de tradiţie ridicată la standardul unei francize europene
Franciza europeană PREMIO de la Goodyear intră oficial pe piaţa locală a service-ului şi retail-ului cu anvelope din judeţul Tulcea prin partenerul său local... Premio Convenabil Tulcea, o afacere locală de tradiţie ridicată la standardul unei francize europene

Franciza europeană PREMIO de la Goodyear intră oficial pe piaţa locală a service-ului şi retail-ului cu anvelope din judeţul Tulcea prin partenerul său local SC Convenabil SRL.

 Bucureşti, 17 octombrie 2012 – Goodyear Dunlop Tires România, împreună cu partenerul său francizat S.C. Convenabil S.R.L din Tulcea, au inaugurat primul magazin-service Premio din judeţ. Inaugurarea vine ca urmare a recunoaşterii internaţionale, de către producătorul de anvelope lider la nivel mondial, a calităţii serviciilor oferite de echipa Convenabil pe piaţa locală a service-ului şi retail-ului cu anvelope.

Locaţia de service auto şi de roţi a SC Convenabil SRL, din strada Barajului numărul 6, Tulcea, este activă încă din 1995, vechimea pe piaţa locală de profil fiind garanţia acumulării unei importante experienţe necesară recunoaşterii ce are loc astăzi la nivel internaţional, prin intrarea oficială a SC Convenabil SRL în lanţul de franciză Premio de la Goodyear. Prin această recunoaştere, Premio Convenabil devine primul magazin-service cu franciză europeană de la Goodyear din judeţul Tulcea şi al 28-lea centru de profil din reţeaua Premio din România.

“Franciza Premio de la Goodyear este o franciză de primă mână la nivelul întregii Europe şi este franciza numărul 1 în materie de service şi desfacere de anvelope din România. Succesul nostru este rezultatul firesc al unor parteneriate precum cel pe care l-am oficiat astăzi cu SC Convenabil SRL din Tulcea: un parteneriat puternic, bazat pe o lungă experinţă la nivel local, al unei echipe extinse şi bine sudate, aflată mereu în slujba clientului final”, a declarat Ovidiu Bălan, director general pentru România şi Bulgaria la Goodyear Dunlop Tires România.

Premio Convenabil dispune de o suprafaţă totală de 2000 mp, din care jumătate este alocată depozitului de anvelope. Operaţiunile de service-are se realizează în 4 rampe de lucru pentru service-ul de roţi, 8 elevatoare pentru service-ul auto, o rampă pentru ITP şi o rampă pentru geometrie roţi. Investiţia iniţială necesară pentru a atinge nivelul Premio se ridică la peste 250.000 de euro, fiind consumată în exdinderea spaţiului de lucru, angajării de nou personal, achiziţionării de aparatură de ultimă generaţie şi în realizarea stocului necesar de anvelope.

Ca urmare a extinderii spaţiului, Premio Convenabil dispune şi de două cafe-bar-uri destinate creşterii confortului clienţilor pe perioadele de aşteptare, precum şi de un spaţiu de recepţie mai generos.

“Odată cu intrarea în franciza Premio ne-am orientat din ce în ce mai mult pe creşterea personalului şi pe dezvoltarea abilităţilor sale de a răspunde adecvat cererii clienţilor, precum şi pe dotarea spaţiului de service-are cu aparatură de ultimă generaţie pentru a uşura munca personalului şi pentru a oferi cu profesionalism servicii de calitate clienţilor noştri. Intrarea în franciza Premio este o oportunitate de o însemnătate deosebită pentru dezvoltarea afacerii

Convenabil pe piaţa locală din Tulcea şi pentru a demonstra acestei zone că se poate face service profesionist de nivel european în mod responsabil şi cu angajament direct faţă de clienţi”, a declarat Gigi Mauna, Administrator al SC Convenabil SRL.

În viitor, SC Convenabil SRL din Tulcea intenţionează să crescă numărul angajaţilor în centrul Premio Convenabil din strada Barajului, să continue dezvoltarea şi reamenajarea spaţiului, precum şi să deschidă un nou centru Premio într-o altă locaţie din zonă.

PREMIO Convenabil este primul centrul Premio din judeţul Tulcea şi al 28-lea centru Premio din reţeaua de franciză de la Goodyear din România. Alte 27 de magazine-service Premio deservesc în prezent zonele: Alba, Focşani, Iaşi, Deva, Ploieşti, Piteşti, Râmnicu Vâlcea, Timişoara, Bacău, Galaţi, Arad, Suceava, Botoşani, Cluj-Napoca, Baia Mare cu două centre Premio, Satu Mare, Târgu Mureş, Craiova, Braşov, Oradea, Buzău, Afumaţi, Voluntari cartier Pipera şi Bucureşti, cu trei centre de profil.

*Programul european de franciză Premio de la Goodyear a fost introdus pe piaţa locală în al doilea trimestru al anului 2009, pe un fond descendent al interesului pentru investiţii pe piaţa internă de profil. Până în prezent, reţeaua locală de franciză Premio de la Goodyear a înregistrat o valoare a investiţiei cumulate de peste 11,2 milioane de euro şi continuă să se extindă cu noi centre de profil peste tot în ţară

 Despre franciza Premio de la Goodyear

Programul de franciză Premio a fost implementat prima dată de organizaţia German Goodyear-Franchise (GDHS), în 1996, şi este un concept al companiei Goodyear furnizat dealerilor în sistem franciză. În 2002, Premio Elveţia a fost primul pas spre pieţele internaţionale. La nivel european există peste 4.500 de magazine-service Premio, HiQ (Marea Britanie) sau Vulco (Franţa), toate reprezentând acelaşi concept. Goodyear continuă în prezent extinderea lanţului Premio pe 12 pieţe printre care Ungaria, Turcia, Austria, Rusia, Polonia, Slovenia, Bulgaria şi România. În aceste magazine-service se găsesc atât mărcile de anvelope proprii ale Goodyear, cât şi alte mărci de anvelope, accesorii şi piese de schimb, clienţii direcţi beneficiind şi de serviciile aferente pentru operaţiuni de întreţinere şi montaj pe loc.