Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Tulcea oferă informații cu privire la măsurile adoptate în domeniul de activitate propriu – drepturi bănești acoperite din bugetul asigurărilor pentru șomaj, ȘOMAJ TEHNIC – luate în contextul stării de urgență, ca urmare a intrării în vigoare a Ordonanței de Urgență nr.30/2020, prin următoarele mijloace de comunicare la distanță, de luni pâna joi în intervalul orar 08,00 – 16,30, vineri 08,00-14,00:
– Telefon mobil: 0748 549761
– Telefon Fix: 0240 516858
– Poștă electronică: tulcea@anofm.gov.ro
Cererile și documentele doveditoare pentru stabilirea și plata, în condițiile legii, a drepturilor bănești acoperite din bugetul asigurărilor pentru șomaj, precum și din Fondul de garantare pentru plata creanțelor salariale, pe perioada stării de urgență, pot fi depuse la A.J.O.F.M. TULCEA în format letric (imprimate/listate pe suport fizic de hârtie) sau prin poșta electronică, cu respectarea prevederilor Regulamentului general privind protecția datelor.
Vă asigurăm de întregul nostru sprijin pentru a depăși cu bine această perioadă dificilă.Totodată, îndemnăm angajatorii din județul Tulcea să dea dovadă de responsabilitate socială și să păstreze contractele individuale de muncă ale angajaților, cu recomandarea de a apela la suspendarea temporară a contractelor individuale de muncă, conform art.52, alin.1, lit. c din Codul Muncii (șomaj tehnic) și în cazuri izolate, numai dacă se impune, încetarea raporturilor de muncă cu salariații.
Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Tulcea