Ziarul de Tulcea

www.ziaruldetulcea.ro

DOUĂ OFERTE OFICIALE PENTRU CONSTRUIREA PODULUI PESTE DUNĂRE! URMEAZĂ EVALUAREA DOUĂ OFERTE OFICIALE PENTRU CONSTRUIREA PODULUI PESTE DUNĂRE! URMEAZĂ EVALUAREA
Până în data de 21.08.2017, ora 16:00, a fost posibilă depunerea în Sistemul Electronic de Achiziții Publice a ofertelor aferente obiectivului „Proiectare și execuție... DOUĂ OFERTE OFICIALE PENTRU CONSTRUIREA PODULUI PESTE DUNĂRE! URMEAZĂ EVALUAREA

podPână în data de 21.08.2017, ora 16:00, a fost posibilă depunerea în Sistemul Electronic de Achiziții Publice a ofertelor aferente obiectivului „Proiectare și execuție Pod suspendat peste Dunăre în zona Brăila”, iar ofertele au fost depuse de către următorii operatori economici: 1. Asocierea Astaldi SpA (Italia) – ÎHÎ Infrastructure Systems Co. Ltd. (Japonia) 2. Asocierea China Communication Construction Company Ltd (China) – China Road and Bridge Corporation (China) – Eptisa Servicios de Ingenieria ŞL (Spania)– Euro Construct Trading ’98 SRL (România)– CCCC Second Harbour Engineering Co Ltd (China)- CCCC Highway Consults Co Ltd (China), scrie cotidianul.ro

Data limita de evaluare a ofertelor este 4 septembrie 2017, ora 18.

Anunţul postat pe portalul de achiziţii publice de către autoritatea contractantă – Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere S.A. precizează că obiectivul principal îl reprezintă proiectarea şi execuţia lucrărilor pentru construcţia Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila, în conformitate cu condiţiile de contract FIDIC Galben iar ca loc de executare, judeţele Tulcea şi Brăila.
Durata contractului este de: 18 luni perioada de proiectare (ce poate scădea până la 12 luni în funcţie de perioada de proiectare ofertata), 36 luni perioada de execuţie a lucrărilor şi min 60 de luni perioada de garanţie a lucrărilor (ce poate creşte până la 120 luni în funcţie de perioada de garanţie ofertata)
Contractul prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de construcţie a următoarelor:
– Un viaduct de acces cu o lungime de 110,00 m lungime. Viaductul este urmat de podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul Proiectului.
– Podul suspendat are o lungime totală de de 1.974,30 m cu o deschidere centrală de 1.120,00 m şi două deschideri laterale de 489,65 şi 364,65 m. Gabaritul pe verticală va fi de 38 m de la nivelul de inundaţii maxim îndeplinind criteriile de navigaţie pe Dunăre.
– Podul este urmat de un al doilea viaduct de 110 m lungime, care se termină la km 6+680,30.
– Un drum principal cu o lungime de 19,095 km şi un drum de legătură cu DN22 Smârdan – Macin în lungime de 4,328 km.