PRIMĂRIA ÎȘI MUTĂ BIROURILE LA HOTEL EUROPOLIS. REABILITAREA SEDIULUI VA COSTA PESTE 1,5 MILIOANE EURO
ActualitateDezvaluiri 20 decembrie 2022 D.C.
Primăria Tulcea își va muta o parte din birouri în sediul hotelului Europolis pe perioada în care actualul sediu va intra în reabilitare, începând de anul viitor. Primăria a achiziționat prin cumpărare directă servicii de închiriere opt spații de birouri în valoare de 33.000 lei/bucată, valoarea totală fiind de 264.000 lei, fără să se menționeze perioadă, dar să ținem cont că proiectul de modernizare a sediului Primăriei are o durată contractuală de 76 de luni! Interacțiunea cu cetățenii se va desfășura într-o zonă a recepției hotelului, la parter.
Conform SEAP, Serviciile de închiriere spații birouri sunt dedicate angajaților primăriei pentru continuarea desfășurării activității prin asigurarea continuității funcționării tuturor structurilor de la sediul central, având în vedere implementarea contractului de servicii de proiectare tehnică, asistență tehnică și execuție lucrări pentru obiectivul” Modernizarea sediului Primăriei Municipiului Tulcea”.
Serviciile de proiectare tehnică, asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada execuției lucrărilor și execuția lucrărilor pentru proiectul „Modernizarea sediului Primăriei Municipiului Tulcea” vor costa peste 7764228.23 RON, aproximativ 1,5 milioane de euro, contractul fiind atribuit asocierii CONSUMCOOP GALAŢI/SC Moviland Met SRL, firme „abonate “la contracte cu instituții publice din Galați.