Ziarul de Tulcea

www.ziaruldetulcea.ro

Anunț angajare Aquaserv Tucea Anunț angajare Aquaserv Tucea
ANUNT AQUASERV S.A TULCEA Organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post vacant : 1. 1 pos vacant de sudor in cadrul Aquaserv S.A Tulcea –... Anunț angajare Aquaserv Tucea

ANUNT

AQUASERV S.A TULCEA

Organizeaza concurs pentru ocuparea urmatorului post vacant :

1. 1 pos vacant de sudor in cadrul Aquaserv S.A Tulcea – Sector Retele Canal, Statii Pompe si Ape Menajere,

Pentru ocuparea postului mai sus mentionat concursul va avea loc in data de 06.10.2020, ora 10 la sediul Aquaserv S.A. Tulcea din strada Rezervorului nr.2.

Concursul va consta in selectie de dosare si interviu.

• Criterii angajare:

 Studii medii de specialitate / scoala profesioanala / diploma curs calificare,

 Vechime minim 3 ani in domeniu;

 Permis conducere categoria B;

 O stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinţei medicale eliberate de medicul de familie sau de unităţile sanitare abilitate;

• Acte necesare pentru dosarul de participare la concurs :

 Prezentare curriculum vitae ;

 Cerere de inscriere la concurs sau scrisoare de intentie ;

 Prezentarea recomandarii de la ultimul loc de munca ;

 Copie diploma studii si ale altor acte care atesta efectuarea specializarii solicitate in fisa postului, scoasa la concurs ;

 Copie carte de munca si/sau adeverinte de vechime care sa ateste vechimea solicitata.

 Adeverinta medicala eliberata de medicul de familie sau de unitatile medicale abilitate.

• Constituie un avantaj pentru candidatii ce detin cunostinte de sudura cu autogen.

Dosarele de concurs se vor depune la sediul Aquaserv S.A Tulcea din strada Tudor Vladimirescu, Nr.2 la Serviciul Resurse Umane si Administrativ.

Data limita de depunere a dosarelor pentru postul vacant de sudor este 05.10.2020.

Relatii suplimentare se pot obtine la telefon 0240.511.369 int.25 sau la sediul Aquaserv S.A din strada Tudor Vladimirescu nr.2 Tulcea – Serviciul Resurse Umane si Administrativ.

D irector General,

Ing.Ifrim C. Valentin