Ziarul de Tulcea

www.ziaruldetulcea.ro

Ce preferinte au membrii generatiilor X si Y din Tulcea cand vine vorba de achizitia de flori online Ce preferinte au membrii generatiilor X si Y din Tulcea cand vine vorba de achizitia de flori online
Numarul tulcenilor din generatia Y interesati sa cumpere flori online este de doua ori mai mare decat numarul tulcenilor din generatia X doritori sa... Ce preferinte au membrii generatiilor X si Y din Tulcea cand vine vorba de achizitia de flori online

Numarul tulcenilor din generatia Y interesati sa cumpere flori online este de doua ori mai mare decat numarul tulcenilor din generatia X doritori sa achizitioneze flori, arata un studiu realizat de Floria.ro, parte a grupului Floria, specializat in distributia si comercializarea de flori si aranjamente florale.

Studiul a fost realizat in perioada 2 ianuarie 2018 – 19 martie 2018, in randul utilizatorilor Floria.ro din grupele de varsta 25-34 de ani (parte din generatia Y), respectiv 35-44 de ani (parte din generatia X). Analiza se bazeaza pe datele centralizate de motorul de cautare Google.

„Generatia Y” si „generatia X” reprezinta niste denumiri utilizate de cercetatori si sociologi la nivel international, ca sa grupeze oamenii nascuti in anumite perioade. Mai exact, generatia Y ii cuprinde pe cei care au intre 20 si 35 de ani, in timp ce membrii generatiei X au peste 35 de ani si pana aproape de 50 de ani.

Reprezentantii generatiilor X si Y sunt extrem de diferiti si, prin urmare, au comportamente distincte de cumparare. Membrii generatiei Y afla despre produsele pe care vor sa le cumpere pe retelele de socializare si bloguri, in vreme ce reprezentantii generatiei X fac noi descoperiri pe e-mail si pe Google. In ceea ce priveste motivatiile din spatele unei cumparaturi, pentru generatia Y conteaza ca produsul sa aiba un pret mic si, de asemenea, sa fi fost incercat si validat de o comunitate. In schimb, generatia X cauta produse de calitate, dar la un cost corect. Mai mult, generatia X tine mai putin cont de trenduri decat generatia Y.

„Analizam constant comportamentele de consum ale tuturor utilizatorilor nostri, deoarece suntem preocupati sa ne adaptam oferta si serviciilor celor interesati sa cumpere flori online. Consideram ca achizitia unui buchet sau unui aranjament floral trebuie sa fie o experienta placuta si completa pentru fiecare utilizator, incepand cu primul click pe site si terminand cu plasarea comenzii”, a declarat Marina Popescu, director general la Floria.ro.

Cand vine vorba de florile pe care doresc sa le cumpere, locuitorii din Tulcea cu varste intre 25 si 34 de ani nu cauta anumite flori, ci doar informatii generale despre florariile online din judet. La fel stau lucrurile si in cazul locuitorilor din Tulcea intre 35 si 44 de ani.

Intr-un clasament din care mai fac parte si judetele vecine (Braila, Galati si Constanta), Tulcea se afla pe locul al treilea in functie de ponderea utilizatorilor din generatia Y in totalul vizitatorilor de 25-44 de ani care au accesat site-ul Floria.ro in perioada 2 ianuarie 2018 – 19 martie 2018. Pe primul loc in ierarhie se afla judetul Galati, in vreme ce pe locul al doilea se gaseste Braila. La nivel national, membrii generatiei Y reprezinta, in medie, 70,4% dintre toti cei cu varste de 25-44 de ani care vizitat site-ul Floria intre 2 ianuarie 2018 si 19 martie 2018.