Declarație oficială FRAHER Tulcea, în urma unor reacții din mediul online

Regretăm situația în care diferiți clienți își exprimă nemulțumirea cu privire la produsele din rețeaua de magazine Fraher, dar vă asigurăm că toate eforturile sunt îndreptate către întâmpinarea clienților noștri cu produse de înaltă calitate, obținute în conformitate cu normele igienico-sanitare, garantate de sistemele certificate de siguranță alimentară și managementul calității. Cu toate acestea, este posibil să avem anumite scăpări, pe care încercăm să le excludem în totalitate, deoarece obiectivul nostru este să oferim produse proaspete celor care pășesc în supermarket-urile noastre.

Pe paginile de socializare se fac afirmații grave, nefondate, cu privire la diferite practici pe care le-am aplica produselor refrigerate, fără a se preciza însă sursa exactă a acestor informații. Avem propria secție de tranșare și ambalare carne de pasăre și împreună cu cele două carmangerii asigură aprovizionarea zilnică cu produse proaspete. Avem grijă ca produsele condimentate sau rotisate să respecte aceleași norme igienico-sanitare, iar tot ce înseamnă carne refrigerată este supusă atât controlului intern, cât și extern din partea DSV și DSP.

De asemenea, magazinele sunt dotate cu camere frigorifice de depozitare special menite pentru a menține lanțul de frig al produselor, iar în ceea ce privește laptele Zuzu, acesta este un produs UHT, aprovizionarea făcându-se de două ori pe săptămână, fiind și cel mai vândut sortiment de lapte.

Ne asumăm greșeala, dar nu putem fi acuzați că avem intenția de a îmbolnăvi oamenii, ținând cont de faptul că suntem un grup de firme, împreună suntem peste 300 de angajați, alături de alți 8000 de tulceni care zilnic fac cumpărături din rețeaua de magazine Fraher. Întreaga activitate a conducerii este orientată către clienți, deoarece ei reprezintă cheia prosperității acestei societăți.

 

Echipa Fraher