Ziarul de Tulcea

Liderii PNL Tulcea critică modificările la Codul Fiscal Liderii PNL Tulcea critică modificările la Codul Fiscal
 Liberalii tulceni susţin ca bugetele locale sunt tăiate de Guvern în medie cu 20% „Impactul la nivel național este de aproximativ 2 miliarde de... Liderii PNL Tulcea critică modificările la Codul Fiscal

Stefan Ilie, presedintele PNL Tulcea

Liberalii tulceni susţin ca bugetele locale sunt tăiate de Guvern în medie cu 20%

„Impactul la nivel național este de aproximativ 2 miliarde de euro, bani care sunt luați cu japca și sunt sacrificate șansele de dezvoltare. Sunt crunt lovite localitățile cu număr mare de angajați în mediul privat! Adică, fix acele localități în care cetățenii își fac un rost prin propria muncă. În acest mod ei contribuie la prosperitatea localităților lor, susținând proiectele locale prin impozitele pe venit pe care le plătesc. Banii luați acum de Guvern aparțin, de fapt, comunității locale, care în baza lor și-a planificat investiții pentru proiecte concrete, menite să crească calitatea vieții în acele localități.

Dovada faptului că este un jaf stă chiar în retorica PSD-ALDE. Dacă efectul global al măsurilor luate de Guvern este nul, adică se întorc la stat aceeași bani prin modificarea sistemului de contribuții/impozitare, de ce nu este lăsată autorităților locale aceeași sumă ca până acum? “a declarat preşedintele Organizaţiei judeţene Tulcea a Partidului Naţional Liberal, Ştefan Ilie.

Deputatul George Siscu

La rândul său, prim- vicepreşedintele George Şişcu susţine că mai degrabă calea corectă era ajustarea cotei din impozitul pe venit care revine la nivel local, astfel încât fondurile să rămână, și în acest caz, la același nivel.

„E revoltător faptul că primarii PSD tac în mod complice, în loc să ia de gât Guvernul! Pentru că sunt jefuite și comunitățile locale conduse de primari ai PSD în egală măsură. Ei trebuie să spună public ce fac, una din două: protestează în mod public și ferm, sau stau cu capul plecat și se înjosesc în fața lui Dragnea și a lui Tudose? “a declarat deputatul liberal Şişcu.