Ziarul de Tulcea

www.ziaruldetulcea.ro

Mini-bilanț al Asociației de Management al Destinației Turistice Delta Dunării Mini-bilanț al Asociației de Management al Destinației Turistice Delta Dunării
În mai puțin de o lună de zile, ,  în parteneriat cu Consiliul Județean Tulcea, primării și principalii operatorii de turism din Dobrogea de... Mini-bilanț al Asociației de Management al Destinației Turistice Delta Dunării

În mai puțin de o lună de zile, ,  în parteneriat cu Consiliul Județean Tulcea, primării și principalii operatorii de turism din Dobrogea de Nord și Delta Dunării, a startat sezonul turistic 2018 la Târgul de Turism al României -Romexpo 2018 și Fishing & Hunting-Romexpo 2018.

„Am demonstrat că prin dialog și cooperare se pot polariza  eforturile pentru promovarea și dezvoltarea coorentă a turismului, parteneriatul public privat  fiind cheia de succes pentru destinația Delta Dunării și Dobrogea de Nord, iar cele două evenimente sunt exemplu elocvent în acest sens“ spune managerul Cătălin Țibuleac.

Rezultatele obținute la cele două evenimente alături de Administrația Rezervației Biosferei Delta Dunării, Primăria Municipiului Tulcea, Primăria Orașului Sulina, Primăria  Jurilovca, Primăria Luncavița, Primăria Crișan și de partenerii privați: Hotel Delta, Complex Green Village, Complex Egreta Hidroturism, Complex Holbina Trei Bibani, Delta Palace Resort, Carpatia Tour, Asociația Eco Delta Dunării, Bio Danubius, Delta Danube Resort, Viziteazădelta.ro., Delta Paradis, Carniprod, Complex Lebada Crișan, Navrom, Navlomar Maritime, Delta Premium Residence, Restaurantul La Liman, Hotel City, Angelo, creează speranța unui an turistic mai bun în 2018 decât cel din anul 2017.

De asemenea, a fost prezentată și promovată biodiversitatea și multiculturalitatea Județului Tulcea, prin reproducerea de către ICEM a unui colț mirific din Delta Dunării și momente artistice oferite de: Ansamblul artistic „Baladele Deltei”Tulcea,  Ansamblul„Dor” din Sarighiol de Deal, Ansamblul de dansuri grecești „Artemis” din Sulina,  Ansamblul folcloric „Juraveli” din Jurilovca, Ansamblul Artistic de Chitare „Andantino” din Luncavița, Corul„Sinicika” din Crișan-Mila 23,  Ansamblul de dansuri grecesti„Odyssea” , Ansamblul de cântece și dansuri populare „Zadunaiska Sici”.

Alături de aceștia, a fost promovată și gastronomia locală pe toată perioada de desfășurare a târgului de turism prin degustări de produse din pește furnizate de: Asociația Ro-Pescador “Deltaica-Tradiții sănătoase”, DeltaMar” , Comuna Jurilovca și degustare de vinuri susținută de Alcovin Măcin,  furnizor al Casei Regale.

Au fost incheiate contracte turistice, create premisele incheierii unor parteneriate solide de promovare cu Blue Air și Wizz Air și a unor colaborări între entitățile asociate turismului din țară.