Record de ineficientă la Sulina: Un contribuabil a primit răspuns la o solicitare oficială adresată Primăriei după aproape doi ani de zile!

Administratorul unei firme din Sulina, Aurel Băjenaru, a solicitat în iulie 2013 prelungirea valabilitaţii unui contract de închiriere, transmiţând în acest sens o adresă oficială ce a primit număr de intrare la Primăria Sulina.

A urmat o pauză de aproape doi ani, până când, spre marea surprindere şi emoţie, contribuabilul a primit şi răspuns. Practic, deşi distanţa între zona în care funcţionează firma lui Băjenarul şi sediul Primăriei poate fi parcursă în aproximativ două minute, funcţionarilor Primăriei Sulina le-a luat aproape doi ani sa transmită un răspuns, şi asta în epoca modernă, deşi mult mai eficienţi ar fi putut fi porumbeii călători, ba chiar şi o broască ţestoasă…

În fine, în mai 2015 petentul a primit răspunsul că s-a rezolvat dar nu se poate, cererea „neputând fi soluţionată favorabil “, răspunsul fiind însă cam degeaba, având în vedere acordul tacit intrat în vigoare.

Exemplul poate fi de folos consilierilor care vor evalua activitatea secretarului Sulinei, care probabil fiind ocupată cu alte afaceri şi consultate nu mai are timp să răspundă şi celor ce îi plătesc salariul. Cât o fi el de neinteresant în comparaţie cu spaga de la bancomat…