Ziarul de Tulcea

www.ziaruldetulcea.ro

Varianta orașului Babadag, modernizată de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere Varianta orașului Babadag, modernizată de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere
Președintele CJ Tulcea, Horia Teodorescu: „Am insistat pe lângă factorii de decizie la nivel central pentru realizarea acestei investiții, extrem de importantă pentru comunitatea... Varianta orașului Babadag, modernizată de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere
Foto arhiva

Foto arhiva

Președintele CJ Tulcea, Horia Teodorescu: „Am insistat pe lângă factorii de decizie la nivel central pentru realizarea acestei investiții, extrem de importantă pentru comunitatea locală și nu numai. Mă bucur că, iată, au fost demarcate procedurile de licitație, astfel că, dacă nu apar contestații, în cel mai scurt timp ar putea începe lucrările“.

Joi, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice anunțul de participare nr. 414008/21.09.2017 referitor la investiția pentru modernizarea Variantei orașului Babadag.
Mai exact, este vorba despre „Refacere sistem rutier DN 22 H varianta ocolitoare oraș Babadag, județ Tulcea km 0+000 – 1+559“, pentru care ofertele vor fi primite până la data de 12 octombrie 2017 (una dintre condiții fiind aceea a păstrării valabilității ofertei timp de 120 de zile de la acest termen limită).
Valoarea estimată a investiției este 4.477.835 lei, iar finanțarea se face din fonduri bugetare (prin CNAIR).
„În urma discuțiilor pe care le-am purtat cu reprezentanți ai Ministerului Transporturilor s-a luat decizia ca acest sector de drum, varianta ocolitoare a orașului Babadag, să intre în reabilitare. Investiția, mult așteptată de toți localnicii, este esențială pentru siguranța cetățenilor“, declara, în urmă cu puțin timp, președintele Consiliului Județean Tulcea, Horia Teodorescu.
Demersurile privind reabilitarea și modernizarea variantei orașului Babadag au început în anul 2014, iar întârzierea reabilitării a creat nemulțumire în rândul populației, ca urmare a traficului greu care se desfășoară pe acest tronson, periclitând, astfel, stabilitatea locuințelor și producând disconfort locuitorilor din zonă.